Emakina.TR benoemt Ayse Anil Sapp als nieuwe MD

Emakina.TR heeft Ayse Anil Sapp aangeduid als nieuwe Managing Director. Ze zal extra impulsen geven aan het digitale bureau, dat een sterke reputatie heeft in websitebouw en e-commerce. Het blinkt uit in technologieën zoals Salesforce Commerce Cloud en Adobe Experience Manager. Murat Yoldas Ertugrul, voormalig MD van het bedrijf uit Izmir, werkt verder met haar samen, als nieuwe Business Development Director Midden-Oosten voor Emakina Group.

Brice Le Blévennec, CEO van Emakina Group: 'We feliciteren Ayse van harte met haar benoeming, en ook Yoldas met zijn nieuwe rol in de internationale verkoop. Toen ze in 2016 bij Emakina begon, drukte Ayse al snel haar stempel op de organisatie als uitstekende project director. Klanten, collega's en partners waarderen haar brede technische kennis en haar talent voor het leiden van mensen en projecten. De toekomst ziet er rooskleurig uit voor Emakina in Turkije, met Ayse aan het roer.'

Ayse Anil Sapp behaalde een Bachelor of Science in Mathematics van Hacettepe University. Ze voltooide haar graduaatswerk in Information Systems Technology aan de George Washington University.
Ayse komt uit Izmir en verhuisde er onlangs terug naartoe vanuit de Verenigde Staten, waar ze bijna twintig jaar woonde en werkte. Ze bekleedde functies bij verschillende organisaties, telkens met meer verantwoordelijkheden.

Ayse focuste in haar carrière op IT-projectmanagement. Zo beheerde ze de relaties met leveranciers van de Amerikaanse federale overheid voor IT-systemen, ter waarde van miljoenen dollars. Voor haar start bij Emakina.TR, werkte ze in İzmir als IT-expert voor een grote holding in de reissector. Ze is zeer bekwaam in management, organisatie en computertechnologie.

Yoldas Ertugrul, voormalig MD van Emakina.TR, zal zich nu voor Emakina Group toeleggen op de bedrijfsontwikkeling in het Midden-Oosten. Na het behalen van zijn bachelor in de informatica aan de Universiteit van Delft werd hij in 2006 project manager bij het digitaal bureau Relephant in Nederland. Yoldas werd benoemd tot hun MD voor Turkije in 2008. Hij beheerde sinds 2014 hun geslaagde integratie in de Emakina-groep.

Over Emakina.TR

Emakina.TR sloot zich in 2013 aan bij Emakina, toen de groep het agentschap Relephant overnam. Op het kruispunt van Europa en het Midden-Oosten beheert het team van 80 experts in Izmir lokale en internationale digitale projecten met flair.

Tevreden gebruikers maken een merk succesvol.
Daarom creëren ruim 800 experts vanuit 15 vestigingen in 9 landen prachtige websites, e-commerce-oplossingen, applicaties en communicatiecampagnes. Zo vergroten alle Emakina-agentschappen de ‘User Equity’ van bedrijven en organisaties. Dit opgebouwde vermogen aan positieve ervaringen is de sleutel tot hun succesvolle digitale transformatie.

Ayse Anil Sapp, MD van Emakina.TR