Emakina valt in de prijzen op de W3 Awards

Op de vijfde editie van de W3 Awards gaat Emakina met maar liefst 6 awards naar huis. Deze jaarlijkse uitreiking eert de creatieve uitmuntendheid op het web en erkent de creatieve breinen achter de campagnes.

Golden Award Winner

Nadat het reeds in de prijzen viel met deze producties op de Horizon Interactive Awards haalt Emakina opnieuw twee keer goud op de W3 Awards. Naast de overwinning in de categorie ‘Visual effects/Motion graphics’  met de inzending Food Safety sleepte Emakina een gold award binnen in de categorie ‘Visual appeal’ met de website van Starwood Luxury Collection.

Vier zilveren medailles

Emakina’s silver awards waren voor de projecten Kakuma Refugee Camp, VW drives Music en opnieuw Starwood Luxury Collection in de categorie ‘General Website Categories’. Daarnaast werd het agentschap ook beloond voor de Online Video van Sea Matters voor het Europees Milieuagentschap.

Over Emakina Group

Emakina Group (ALEMK:BBK) is een toonaangevend, onafhankelijk Europees digitaal bureau-netwerk met wereldwijd bereik.

In 12 landen werken meer dan 900 technologie- en marketingdeskundigen aan de groei en merkwaarde van zijn nationale en internationale klanten. Op basis van gedegen research en ervaring ontwikkelt Emakina scherpe klantinzichten en doeltreffende strategie├źn, campagnes, websites, applicaties en e-commerce-toepassingen.

Emakina Group realiseerde in 2017 een omzet van 80.3 miljoen EUR en 46.8 miljoen EUR voor S1 2018. Het staat genoteerd op Euronext Growth Brussel (ISIN: BE0003843605).

1170 Watermaal-Bosvoorde
BELGIUM