Emakina wint twee belangrijke EMEA Demandware Awards

Demandware CEO onderscheidt Emakina met de EMEA Sales Partner of the Year 2016 en de Runner-Up EMEA Implementation Partner of the Year

Op de jaarlijkse User Conference in Florida van het toonaangevend e-commerce softwarebedrijf Demandware won Emakina twee belangrijke awards. Tijdens een feestelijke ceremonie overhandigde Demandware CEO Thomas Ebling de 2016 EMEA Sales Partner- én de EMEA Implementatie Partner runner-up van het Jaar aan Sjoerd van Gelderen, CCO van Emakina.NL.

Demandware is de internationale referentie voor multi channel ecommerce ativiteiten. Het cloud-platform is het digitale hart voor honderden retailmerken over de hele wereld.

Demandware CEO Thomas Ebling:
“Net als Demandware, zet Emakina het succes van haar klanten voor alles. We delen het geloof in het creëren van een competitief voordeel en consistente omzetgroei voor onze klanten, door het slim uitvoeren van strategieën die hoge merkentrouw en groei bewerken.”

De Demandware-jury prees Emakina voor de uitstekende samenwerking en sterke resultaten als implementatiepartner. Zij benadrukte Emakina’s snelheid en betrouwbaarheid bij de uitvoering van Demandwareprojecten. Daarnaast was de uitzonderlijke kwaliteit  van commerceplatformen met complexe functionaliteiten reden om Emakina de prijzen toe te kennen.

Emakina heeft met Demandware de laatste jaren een reeks sterk presterende commerceplatformen voor internationale merken gebouwd. Tot die indrukwekkende lijst behoren WE Fashion, Suitsupply, RITUALS, LolaLiza, Marlies|Dekkers, Markafoni, McGregor, Fontem en Floris van Bommel.

Emakina.NL CCO Sjoerd van Gelderen:
“We zijn al sinds 2013 Demandware-partner, en werden dit jaar ook Premier Partner. Het is geweldig om samen de onlineverkoop én merkwaarde van onze klanten te verhogen. Deze awards bevestigen onze ambitie en we kijken ernaar uit om samen met Demandware nieuwe baanbrekende projecten te realiseren.”