Emakina Group en WittyCommerce tekenen strategisch IT-service partnerschap

Nieuw akkoord versterkt Emakina's SAP Hybris E-commerce expertise

Emakina Group sluit een partnerovereenkomst met WittyCommerce, een gereputeerd IT- en engineeringbureau uit Istanbul. Emakina.TR in Izmir coördineert deze wereldwijde samenwerking. De twee bedrijven zijn complementair en delen hun expertise in omni-channel commerce. Zij bundelen hun ruime ervaring in e-commerce technologieën zoals SAP Hybris, Demandware, Drupal Commerce, Kentico, Sitecore en Sitefinity. Samen beheersen ze het volledige spectrum van ‘Think-Build-Run’ voor de grote platformen voor commerce, marketing en communicatie.

Aytek Ekici, Partner bij WittyCommerce:

"Met Emakina creëren we winnende online user-ervaringen voor het web, mobiele en in-store kanalen. Zo bereiken we telkens een zeer hoge conversie. De tijd is echt rijp voor data-gedreven ontwikkeling van merken, markten en verkoop, gestuwd door vooruitstrevende technieken voor search, tracking en analytics."

Yoldaş Ertuğrul, MD van Emakina.TR:

"Wij delen de ambitie van Witty om maximaal rendement te bereiken bij elk online verkoopsproject. Deze samenwerking geeft ons meer slagkracht.

Witty heeft de meest bekwame groep SAP Hybris-ontwikkelaars in heel Turkije.
En hun managementteam is het gewoon om wereldwijde projecten te beheren vanuit hun Turkse vestiging. Zo kunnen onze klanten nu voluit ook hun talent inroepen voor dit en andere commerce-platformen."

De afgelopen jaren bouwde Emakina Group een stevige reputatie uit als betrouwbare e-commerce partner. Het is o.a. expert in Salesforce Commerce Cloud, Drupal Commerce, Sitecore en Kentico.
Voor bedrijven zoals BILLA, BMW, De Bijenkorf, LolaLiza, TripAdvisor en RITUALS creëerde het rijke gebruikerservaringen met uitstekende conversiecijfers en hoge opbrengsten.

WittyCommerce is een top expert in e-commerce en SAP Hybris.
De Hybris-oplossing prijkt in het 'Leader'-kwadrant van het 2016 Gartner Magic Quadrant rapport voor digitale handel. Het platform levert state-of-the-art customer datamanagement, contextgedreven marketinginstrumenten en eengemaakte commerce-processen voor alle kanalen.

WittyCommerce was de laatste jaren verantwoordelijk voor een reeks succesvolle online-verkoopsprojecten. Het bouwde o.a. platformen voor leidinggevende retailers zoals Hepsiburada, E-Bebek, Koton en Teknosa, grote transportbedrijven en verzekeringsgroepen. Het biedt uitstekende commerce consultancy en ondersteuning, naast webontwikkeling en systeemintegratie.

Geert Rietbergen, Executive Vice President van Emakina Group voor Azië concludeert:

"Dit partnerschap creëert een geweldige topploeg voor e-commerce, voor zowel de Turkse als de internationale markt. Vandaag bieden we met meer vertrouwen dan ooit de allerbeste service in omni-channel commerce, met geoptimaliseerde processen en een hogere productiviteit."

Over WittyCommerce

WittyCommerce is een Turkse engineering & IT-dienstverlener, die organisaties begeleidt bij hun bedrijfsvoering, strategie, marketing en softwareontwikkeling. Bovendien ontwikkelt en levert het consultancy-diensten voor in-site search, aanbevelings-engine software, conversieoptimalisatie, big data-analyse en content management.

#Emakina #WittyCommerce #ECommerce #SAPHybris #UserEquity